Otsikko <3

Eilinen meni juuri tuo ajatus päässä.Ja onnistuinkin aika hyvin,koko päivänä söin vain aamiaisen eli n.desin puuroa ja teetä.Join eilen yli kaksi litraa,1.5 itraa vadelmakivennäisvettä,0 kcal ja moooonta lasillista light vadelmamehua eikä siinäkään ollut ollenkaan kaloreita.Voih kuinka vessassakäynti onkin vapauttava ja puhdistava tunne :------D!

Puolentoista tunnin kuluttua raikuu äidin ja isän herätyskello.Sitten isä nousee ylös ja  tekee aamiasta meille kaikille,mutta ei minulle,sillä aijon sanoa, että olen jo syönyt.Tee saa tänään käynnistää päivän.

Pääsin sukulais-suhteiden kautta avustamaan yhteen leffaan.Aivan mahtavaa!Aijon pyrkiä teatterikokea koulun kautta näytteliäksi,silloin kuin vain on mahdollista.Tämä on tälläinen suvussa kietävä .Minä sain tartunnan.

Olen ollut par kertaa aikaisempaakin kertaa avustamassa tv sarjoissa ja siellä kuvauspaikoilla on aina ollut jotain ruokaa tarjolla.Uskoisin siis että myös siellä mihin menen.Huoh.Otan vain jos on pakko.

Hmm....vois mennä kattomaan nyt aamupainoin....äsh,vaaka taas sekoilee,mutta tämä onkin nyt noin painoi:54.4,se on vähemmän kuin koskaan aikaisemmin!Nyt olen taas lähempänä välietappiani, 53 kg.