Olen taas varmaan lihonut....eilen oli luokkalaisen synttärit,sipsiä,karkkia,dipattavia,PERUSlimua......ja tänään isänpäivä,kakkua ja jotain äklönmakeaa leivonnaista.En kestä itseäni,turh marista kun olen tämän ihan its aiheuttanut.Rakastan näkyviä solisluitani,mutta nyt nekin ovat katoamassa.Tunnen itseni taas aivan järkyttäväksi läskiksi siaksi,jolla ei ole mitään kontrollia.Taino,mitenniin TUNNEN,kun minä OLEN sellainen.Saa itseni voimaan pahoin.Yäk.

Luin muuten,että Lady Gaga ahmii yleensä keikkojen välissä suuria määriä ruokaa ja laihduttaa sitten vaarallisen nopeasti syöpöttelystä seuranneet kilot.Ihan niinkuin minä,ahmiminen ja laihdutus,ahmiminen,laihdutus,ahmiminn,laihdutus.....Monilla muillakin on tämä sama tilanne,mutta näin vain tosiaan tajuan,että en ole asian kanssa yksin.

Mutta näissä kuvissa näkyy tosiaan,että syötyä on tultu :

Fat                                                            Skinny

Fat

 


Ajauduin jollekkin kummalliselle barbi keräilijöiden sivuille ja löysin sieltä tälläisen barbin kuvan:

Upea,vai mitä?Ja aivan uskomattoman thinspaava!Lumouduin aivan täysin kun näin tämän,se on vain niin TÄYDELLINEN<3,vaikkakin on vain nukke.