Tänään en syönyt aamupalaa.Jes.

 

Piti lähteä lenkillekkin,mutta kun olin jo lenkkarit jalassa ja tuulitakki päällä,lähdössä,äiti pamahti kotiin ja ilmoitti,että lähetään lähetään kylpylään!Ärsytti,ku ties,että nyt jää se lenkki välistä,mutta yritin toitottaa itelleni "No ei se nyt mtn kun pääsee siellä kylpylässä uimaan,niin aivan,sehän on oikein tehokasta liikuntaa".Ennen kun lähettiin,niin äiti keitti spagettia ja paisto kanaa.Sitten kun oli spagetti keitetty ja kanat paistettu,se alko kipata ihan järkyttävän suurta annosta mun  lautaselle!Aikani kateltua sitä touhua sanoin,et haluisin mielummin ite tehdä oman annokseni.Äiti loukkantu (?) :;----O,mutta anto mun ottaa yli puolet siitä annoksesta pois.Annos näytti sen jälkeen aika pieneltä,joten lisäsin siihen salaattia.Sitten kun äiti oli syönyt oman annoksensa,se lähti ettimään uikkareitaan.Sillon lopetin syömisen ja yritin tyrkätä loput mun ruuasta pikkuveljelle,mutta se ei halunnut,joten heitin kaiken roskiin.

 

Kylpylässä lähinnä istuin porealtaassa ja laskin vesiukumäestä.Uin parikertaa altaan päästä päähän,mutta siihen jäikin.Noh,onneksi kerkesin aamulla kävästä koiran kanssa lenkillä.Saunan ja hiusten föönauksen jälkeen äiti antoi mulle soya kaakaon.175 kaloria.Hyi.Menin käymään vessassa ja lorotin kaakaon pyttyyn.Ei tuntunut kauhean kivalta heittää hukkaan joku mua varten ostettu juttu.Mutta näin ainakin omatunto on puhtaampi,kun tietää,ettei ole juonut/syönyt mitään ylimääräisiä,turhia kaloreita

 

.Kylpylän kahviosta ostin sprite zeron,6 kaloria.Kotona katsottiin sitten Billy Eliot-leffa äidin ja pikkuveljen kanssa.Leffan loppumetreillä puhjettiin äidin kanssa molemmat kyynelii.Leffaa katsoessa mutustelin samalla hillomunkkia,jonka olisin JOUTUNUT anyway syömään jossain vaiheessa.Sitten söin n.12 palaa Geisha suklaata.Damn!Ja viinirypäleitä napsin pitkin iltaa.Taisin vetästä yhden banaaninkin.Viinirypäleitä ja banaaneja,juuri niitä hedelmiä,joita mun pitäisi vältellä.Sekä tietysti suklaata <3

 

Tänään itsekurini on ollut aivan loistava!

 

Sallin itselleni ne Geishat,viinirypäleet ja banaanin,sillä olen onnistunut tänään aivan helvetin hyvin!

 

Minuksi.