Ei sitten onnistunutkaan se sunnuntain paasto.Olen nyt siis taas lihonut kilon kahden överipäivän ansiosta.Mutta nyt motivaatio on jälleenkerran huipussaan!Kuitenkin tänään tanssitunnilla olin niin väsynyt,etten oikeen jaksanut olla mukana ja melkeimpän laahustin muiden perässä.

Tämän päivän syömiset:

2x  leipä

mandariini

kaakao

vähän spagettia

kanapihvi

2dl rasvatonta mansikkajugurttia

Tiedän kyllä,että tuossa on ihan liikaa,mutta sentään vähemmän kuin mun pitäisi normaalisti syödä.

Alankin sitten pikkuhiljaa vähentämään ja lopulta paastoan jonkin aikaa.

Yrin kerrankin sitä 50 pv hommelia,mutta se loppukin aika pian yhen överin takia,tummaasuklaata....vaikken edes pidä siitä! ;o  Nooh,voishan sitä vielä joskus yrittää uudestaan.

Kun olen lueskellut paljon näitä pro ana blogeja,niin monet asettavat itselleen välitavoitteita ja kun saavutavat sen,he palkitsevat itseään jotenkin,esim.uusilla kengillä tai vaikka kampaajalla käynnillä.Mä yritin miettiä mitä mä halusaisin tällähetkellä todella paljon,jotta voisin palkita itseni sillä sitten kun pääsen 53 kiloon.En keksinyt mitään.Sen sijaan päätin,että en saa katsoa telkkaria enkä käydä yhdellä lempisivustollani,ennen sitä 53 kg.Myöhemmin voisin kieltää itseltäni Facebookin,joka tulee olemaan aika vaikeaa,sillä olen jäänyt koukkuun siihen paikkaan!Mutta se juuri tsemppaisi laihtumaan nopeasti.