Viikonloppu feilas aika kunnolla,mutta se johtui vain siitä,kun kaveri tuli kylään ja toi tuliaisiksi paketellisen suklaata,jonka sitten avasi ja tarjosi mullekkin.Isäkin oli päättänyt ostaa vähän herkkuja ja se raahaskin kotiin 700 g karkkia ja 2 pizzaa,jauheliha ja mozzarellan.Kerroin muuten sille mun kaverilleni mun suhteesta ruokaan yms ja kesken mun selityksen se vaan lähti pois! ;oo....sitten kun yritin kysellä sen ajatuksia se vaan sanoi "Mhhmm.....en minä tiiä....." ja pakeni taas paikalta.Sitten kyllästyin siihen kiertelyyn ja aloin oikeen kunnolla hiillostaa kaveria,...taisin vähän itkeäkkin siinä samassa.Kaveri sai sitten kakistettuan suustaan sen,että arvostaa mua kun pystyin kertomaan sille,ja että olen edelleen se sama ihminen.

Tänään olin aivan järkyttävän väsynyt koko päivän,mutta olo virkistyi kun pääsin kotiin laittamaan itselleni kupin vedellä laimennettua lämmintä glögiä.Mitään en ole syönyt.

Olihan mulla tänään tanssituntikin,joten fiilis on aika hyvä.

Ajattelin tehdä itelleni sellaiset rannekkeet....pro anat varmaankin tietä mitä tarkokoitan.Tekisin vaaleanpunaisen,violetin,vihreän ja ehkä tulevaisuudessa punaisen :) http://hoyhen.palstani.net/muoti-ja-pukeutuminen-f15/rannekkeet-t48-15.htm